Slut på en trevlig kväll!

Jag kom hem för ungefär en timma sen efter att jag har varit ute och pratat med min Millisch. Vi har även varit och hälsat på min systers farmor och farfar där hon, Theo och Dennis var. De hade kommit idag ifrån Hoting och stannar här i helgen. Det var så kul att få visa upp vilket fint och underbart syskonbarn jag har för Malin.

Hehe, det hände en liten pinsam grej när vi skulle gå upp. Malin hade sin cykel med sig så jag fick cykla upp hela vägen (första gången på mer än 2 år sedan jag cyklade sist så jag tycke det var kul bara). Men när vi kommer upp till övergångsstället så är det några ''coolboys'' ute och åker skateboard på trottoaren och vägen där vi skulle gå över, så jag tänkte att jag hoppar av cykeln så slipper jag göra bort mig eller se dum ut när jag cyklade över där förbi dem. När jag ska hoppa över med ena foten till den andra sidan så fastnar jag och höll på att ramla åt sidan. Det måste ha sett otroligt dumt ut! Jag kunde inte hålla mig för skratt och det kunde verkligen inte Malin heller göra.
Sånt här händer bara mig!

Nu ska jag ta och bädda och sedan lägga mig och sova. Skönt att man är ledig tills måndag! Imorgon ska jag verkligen sova ut och jag hoppas jag slipper vakna av något jävla slammer från övervåningen eller något spring i trappen osv.
Godnatt, sov sött, dröm om alla småkryp du mött! - Lejonkungen 3





Det finns inga ord som kan beskriva hur otroligt lycklig jag är som får vara moster åt denna lilla snutten. Jag älskar dig! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0