Morsdag idag!

Istället för att sätta en fin blomma på graven så tänder jag ett fint ljus för mamma.

Jag saknar dina varma kramar
Jag saknar dina tröstande ord
Jag saknar säga "mamma"
Jag saknar att se dig varje dag
Jag saknar att skratta med dig
Jag saknar alla våra stunder tillsammans

Tänk om ett mirakel skulle falla in, att du bara står där och har kommit tillbaka från din evighets resa, att allt är bra, att du mår bra.
Mamma, mitt hjärta klappar inte när jag tänker på vad du betyder för mig.
Det sjunger!


Det finns bara en tröst, det är att du har det bra
och att du aldrig mer kommer att få slita ont igen.


Grattis på morsdagen mamma, jag älskar dig ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0