Men det var då jävla svårt att komma på en rubrik!

Hejsan mina vänner! Idag har det varit en rätt så lugn dag utan datakunskap (det prisar vi för). Dock hade vi som sagt nationella i engelska, både hör och läs förståelse. Jag kan inte påstå att det gick bra men jag tänker i alla fall hålla mina tummar i hopp om att jag kommer att klara det!

Andra lektionen var medieproduktion då jag och Amanda gjorde klart våran utställning. Sedan satte jag mig på bussen hem. Jag kan säga att det var fan biljoner år sedan jag somnade i en buss, men idag lyckades jag somna i några minuter. Det var verkligen hur skönt som helst!
Ikväll blir det en tidig kväll. Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen, fika och sedan blir det att krama om kudden och sova. Imorgon har jag sovmorgon till 12 så det blir till att sova till halv 10.

Ha det jätte bra allihop! ♥

Jag älskar dessa låtar!

And if you were with me tonight,
I'd sing to you just one more time.
A song for a heart so big,
god couldn't let it live.






Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

Sista avsnittet av andra avenyn idag :'o <3

2010-05-05 @ 08:33:22
URL: http://malinjnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0