Liseberg

Woho! Sticker till Liseberg den 2 Augisti med Malin och Sandra. Det kommer att bli så himla kul! Vi måste äta kyklingrullen som jag och Sandra åt ifjol!! Jag har varit sugen på den ända sedan vi åkte där ifrån.. Då är det illa!
Denna gång tänker jag inte vara en idiot och glömma lakan, påslakan, handduk, strumpor och ett par extra skor. Det regnade förra gången vi var där, men det avtog efter att vi hade kommit till själva Liseberg. Jag hade bara mina ballerina skor med mig och 2 par extra strumpor som inte räckte alls.

Idag har jag varit hos tandläkaren i Hudik. Jag fick kliva upp tidigare än vad jag brukar göra för att hinna med 5 i 7 bussen in. De gjorde vad de skulle och efter 15-20 min så var de klar och min buss gick inte föräns om 2,5 timmar. Så jag fick sitta på tågstationen och vänta hela tiden tills bussen kom. Kul.

Nu ska jag ta och plugga. Ha de bra!

Liseberg, wachout, here we come!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Sandra

Hahahaha fin bild xD

2010-05-27 @ 11:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0