Jämteland

Härliga Jämteland, Jämtland jag älskar dig...(8) Okej, jag ska inte plåga mig själv med denna hemska sång momma brukar spela när jag är hos henne. Fast, det var ju ett bra tag sedan hon spelade den så det är bra!

Jag satte mig på tåget hit till Brunflo efter skolan. Eller ja, jag var tvungen att skippa mediekunskapen som var sista timman, för att hinna med tåget. Så nu sitter jag här och väntar på att min brud Malin ska komma.
Det känns riktigt skönt att vara tillbaka hit igen. Dock var det ju bara i söndags jag var här sist, men jag har verkligen haft längtan tillbaka!

Jag gick även förbi Brunflos kändis Curtizéra när jag skulle gå ifrån tågstationen. Han stannade vid huset jag gick förbi precis då. Tur att han inte stannade mig för att skryta om hans senaste album som han alltid gör med stackars Malin. Tro mig, han är verkligen inte bra!

Jag hade verkligen glömt hur bra Savage Garden är. Jag är helt kär i låten "So Beautiful".

And darlin' you know
You make me feel so beautiful
Nowhere else in the world I wanna be
You make me feel so beautiful

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0