Jaha? och vad hände med ''sommar nästa månad''?

Vet ni vad det är jag ser när jag tittar ut genom fönstret? SNÖ!! Det bara vräker ner...
Det var ju så himla varmt i morse så jag tog jeansjackan och trallade iväg till tåget. Det är ju maj månad nu och då ska fan snö inte existera. Eller ja, på backen är det alltid något kvar, men det ska fan inte falla ner mer från himlen! Jag hoppas det inte är kallt ute så jag fryser arslet av mig, för kyla kan slänga sig i väggen!

Usch.. Nu vill jag bara hem och lägga mig och vakna upp med gröna gräsmattor, stekande sol, gröna träd, blå himmel och ledighet! Det skadar inte med ett hårt jävla åskväder heller!! :3


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0