I skolan och hungrar

YO BROTHER!
Sitter i skolan och har apatråkigt! Helt själv också dessutom.. Julia och Ida gick alldeles nyss, Zoofie åkte direkt efter att vi hade slutat och Amanda åkte hem under lektions tid eftersom hon har blivit sjuker, den stackarn :-(.
Nu blir det att sitta på skolan tills klockan blir 16:25 och det är en och en halv timma kvar.
Jag har just beställt en toast så jag kan släcka hungern en stund tills jag kommer hem, för jag är hungrig som en jävla gnu!

Nu kommer caféteriatanten med min toast så jag ska mumsa lite på den och jag tror jag ska kolla på det absolut sista avsnittet av Andra avenyn. Jävla piss att de ska sluta med mitt absolut favorit serie, veckans höjdpunkt! :<
Nåja, skriver lite mer när jag kommer hem. Puss! ♥

♥ Möööööh, jag saknar dig lillmattes pojk!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0