We don't celebrate sundays

Nu sitter jag här igen hemma i Gnarp alldeles svettig. Det är hur varmt och skönt ute som helst, varmt hos momma, varmt på bussen ner hit och det är riktigt varmt här hemma. Varje gång jag är på väg att ställa mig och svära på värmen så påminner jag mig själv om när det var 25- och man kunde knappt gå för att det var så fruktansvärt kallt! Jag tänker fan inte klaga på värmen iår.. Det är varmt 3 i 3 månader och sedan är det kallt i 9 månader om året. Så fan ta den som klagar på att det är varmt!

Nog om detta!
Resan har gått bra och jag har jätte mycket träningsverk efter att jag och Malin var ute och powerwalka runt lite i Brunflo igår kväll. Vi var ute i en timma ungefär och vi hann gå till elljusan för att springa upp för den långa trappen där. Klockan var runt 11 då så det var lite läskigt när det var lite mörkt.
Halv 12 kom vi hem och halsade vatten och sedan satte vi oss vid datorn till klockan vart halv 3 på natten då Malin cyklade hem och jag ställde mig och gjorde havregrynsgröt.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen innan svetten rinner iväg mig. Sedan ska jag läsa på lite engelska och sedan lägga mig för att titta på vänner. Herre vad jag älskar den serien!

Här kommer det lite bilder jag lovade: :-)


Theo och Mikael


Mikael, Dennis och Helena


Momma och Theo


Vi träffade som sagt Mumin


Vi for en sväng till mammas grav och satte fina blommor


Min nya fina skolavslutningsklänning (Ni får se en bättre bild sedan, har inte tid just nu)



NU: Duschen!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0