Hemma i Gnarp igen

Hallå! Jag har inte uppdaterat på hela helgen eftersom jag har varit i Brunflo och inte suttit vid datorn så mycket så jag skriver ett litet inlägg och lägger upp lite bilder! :-)

Fredag:
Jag åkte till Brunflo efter skolan. Jag fick kila iväg ca en timma tidigare från lektion så jag skulle hinna med tåget.
När jag kom fram då mötte momma och morbror Mikael mig på stationen och vi gick sedan hem.
När vi kom hem åt vi och sedan tittade vi på tv tills mommas systersdotter Anneli kom så vi fikade lite och tittade på talang. Själv var jag så fruktansvärt trött och jag började på så jävla illa så jag gick och gjorde natt tidigare.

Lördag:
Åkte in till stan och fikade lite med momma och Mikael. Vi gick sedan runt och kikade lite i affärer, eller ja. Det var väl mest jag som drog med dem och letade förtvivlat efter en födelsedagspresent till Malin. Det jag hade planerat att köpa fanns ju då inte kvar, så det får bli till julklapp istället. Och nej Malin, Det är ingen fet jävla dildo för 500 kr! ;-)
Jag hittade tillslut något fint till henne och sedan åkte vi hem till Brunflo igen. Dock hoppade vi av vid Sibylla och åt middag. Vi gick sedan hem efter att vi hade varit på Prix (heter Coop nu, men jag säger fortfarande Prix).
Malin kom sedan till mig och vi fikade lite och pratade lite. Vi gick upp efter en stund till far min och kikade lite på pappas kameror/utrustning efter farfar. Pappa fick ju den brillianta idén att titta på Avatar och ha en liten filmkväll så han skjutsade upp mig och Malin på ''Prix'' så vi köpte godis.
Pappa köpte lite dipp som vi sedan doppade morötter och gurka i. Det var gotteligottans!
Jag hade haft för stora förväntningar av Avatar. Jag tycker inte att den var så bra att man blir hysterisk om man pratar om den som nästan alla blir. Men bra var den, det kan jag inte säga att den inte var!
När filmen var slut så stack jag och Malin hem till mig och sov.

Idag:
Jag vaknade klockan 7 imorse av att Malin och Momma ligger och snarkar ikapp! Så det var bara till att ligga och lyssna på lite musik och titta lite på tv:n tills de vaknade till. Och det var runt 10 då telefonen ringde.
Vi hann inte göra så mycket idag. Vi tittade bara på tv:n tills Malin gick hem och jag packade ihop mina saker, åt och gick upp till bussen.
Nu ligger jag hemma i sängen och ska till att hoppa in i duschen innan Ballar av stål börjar. Sedan ska jag lägga mig som fan!

Momma när vi fikade.


Mikael


Någon snygging hos pappa. Inte var det jag i alla fall!


En annan snygging. Inte var det Malin i alla fall!


Min lilla gommsiii ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0