Härligt väder

Gosh vilket underbart väder! Solen skiner och det är riktigt varmt ute. Sommaren är här allllldeles straaax! :')

Idag har jag, Malin och momma åkt in till stan en sväng. Vi fikade och kollade runt i lite butiker. Jag har även hittat min avslutningsklänning. Den är så himla söt!
Vi träffade även på mumin som var och sprang runt lite inne på Kärnan. Hehe..

Just nu sitter jag och väntar på att vi ska åka till mammas grav och sätta några fina blommor. Det var väldigt länge sen jag var där, så det känns skönt att få åka dit en sväng. Kanske vi hinner svänga in hos gammelmomma en stund. :-) 

Gissa vad jag gjorde igår! Hihi, gick upp till pappa en sväng och ägde som fan på CS! Det kändes riktigt kul att sitta där och se nördig ut igen. :')

Njaa, imorgon om jag hinner så lägger jag upp bilder sedan Theo, Helena och Dennis var och hälsade på här och bild på min fina klänning.
Jag har så mycket att göra imorgon. Jag åker hem halv 3 här ifrån, när jag kommer hem ska jag äta, packa upp, träna efter mitt träningsprogram, duscha, plugga och sedan får vi se om jag hinner blogga lite. Men jag vet att ni inte lider en sekund! ;-)






Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0