Varnar alla för ett väldigt intressant inlägg!

Planer för ikväll:

  • Plugga engelska so fucking hard! (eh, jag har läxförhör imorgon)
  • Packa (Sticker iväg till Brunflo efter skolan. Eller ja, sticker iväg under lektionstid för att hinna med tåget)
  • Träna efter mitt träningsprogram (Hallå? Beach 2010!!!!)
  • Duscha (Måste jag? :s *sniff sniff* Ja, det måste jag!) - Haha okej, inte för att jag stinker!
  • Titta på några avsnitt av vänner (oh god what I love it!)

Ah, men det är väl hur min kväll kommer att se ut. Ganska stressande egentligen och jag har en känsla om att jag kommer att komma i säng efter 00:00 inatt!

Men ni undrar säkert hur min dag har sett ut?!
Idag har jag gjort detta:
  • Skolan och har gjort datakunskaps provet i excel
  • Ätit mjukglass med Amanda
  • Suttit och pluggat lite engelska
  • ....?
Tja, och ska jag göra en punktlista för det saker jag gör just nu? Nej, det får räcka såhär. Tror redan att ni har bytt för att läsa någon annan intressantare blogg. :-(

På tal om snygg...


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0