Eurovision Song Contest

Jag kom hem för mindre än en timma sedan från Amanda. Vi har suttit och pratat, ätit fruktsallad och tittat på Eurovision Song Contest. Jag somnade en stund när poängen skulle delas ut.
Jag tycker Tyskland var den rätte som vann! Hon var riktigt grym och låten var hur skön som helst. Jag hoppas bara att folk inte kommer att spela sönder den så den blir en plåga.
Haha, fan vad dålig vissa låtar var som var med. Hoppas de inte börjar spelas på radio, då tänker jag gå omkring med öronproppar!

Usch, jag har blivit förkyld. Jag hade ont i halsen i torsdags och fredags, ont i huvudet, näsan rinner och jag har öronvärk. Vill inte vara sjuk nu. Måste kämpa i skolan de sista dagarna innan sommarlovet!

Nu ska jag försöka sova lite. Godnatt! ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0