7 Maj 2010

Sitter i skolan med Julia och väntar på att vi börjar. Första lektionen idag är matte.. (dööö!). Sedan har vi mediekunskap och sista medieproduktion. Jag måste dock gå en timma tidigare från medieproduktionen eftersom jag ska med ett tåg som går 10 över 2. Jag ska ju åka och göra Brunflo osäkert!! ;-)

Igår vart det inga riktiga inlägg, jag hade inte så mycket att skriva så jag lät det vara! Tja, jag ska inte tråka ut er, ha det så göttans! Kram ♥

Sommaren 2008 hos Malin ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Härlig bild, men ska jag känna mig lite rädd eller då du hoppar emot mig!? :O hihihi

2010-05-10 @ 16:56:50
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0