4 Maj 2010

Hallå, jag lever!
Jag sitter nu i skolan efter en ''helg'' i Nyköping. Jag är jäkligt trött så det var pain när jag skulle kliva upp från min underbara varma och sköna säng imorse, men har man nationella mitt i natten så får man så lov att kliva upp och göra sin plikt!

I Nyköping hade jag det jätte roligt! Vi hade uppvisning som gick hur bra som helst. Jag var så nervös innan vi skulle gå ut att jag fick så ont i magen. Men efter att vi hade gått ut och ställt oss och började dansa så var jag inte så nervös längre.
Jag tycker bara att det var tråkigt att ingen som var i vårat compani varken filmade eller tog kort... Jag får be AnnMarie och Bosse ta bilder när vi har uppvisning den 5 Juni. Längtaar!

I Nyköping åt vi god mat, såg en äcklig turk stå och dansa i fönstret bredvid där vi åt. Han drog upp tröjan och han trodde att han var sexig. Vi satt mest bara och äcklades. Nåja, vi bodde på ett jätte fint hotell, jag köpte ett par converse, skrattade och hade bara hur kul som helst på resan hem och dit. På hemvägen var jag bara trött att jag satt och skratta åt ingenting.
Nåja, jag tyckte jag gjorde bra ifrån mig eftersom jag har scenskräck, det var första gången och det var inför mer än 1000 pers och + alla 300 dansare som satt runt omkring.
Jag hoppas jag kan vara med nästa år igen! Bara inte operationen påverkar det.

Här sov jag och Amanda


Här sov Hanna och Sandra


Sandra på tågresan ner


Amanda is very happy!


Amanda och jag


Mat vi åt efter att vi hade kommit fram och gjort oss iordning




Hotellet










Innan vi skulle ut, dock hade vi inte dessa kläder när vi dansade


Efter att vi hade dansar.. eh, Sandra, jag och Hanna


Satt och åt efter dansen


Snyggve


Tittade på när de tränade sina danser


Sandra och jag utanför hotellet


Tåget hem


Ja jag orkar inte ladda upp mer och jag börjar om en kvart och då ska jag ha nationella i engelska!
Bye!♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: helena

åh, jag är så stolt över dig gumman! Vad roligt för dig att du får komma ut och ha kul:)

2010-05-04 @ 11:58:59
URL: http://zoohna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0