28 Maj 2010

Hejsan alla söta!

Dagen har sett ut ungefär såhär idag:

Matte
Mediekunskap
Medieproduktion


Sedan skulle man gå till skolsyster för att fylla i några hälsopapper och prata lite osv. En riktigt trevlig kvinna!
Jag har inte haft kontakt med någon kurator eller någon som jag kan prata med på hela året. Idag när vi sitter och pratar fick jag gråten i halsen. Det hade varit skönt att få ha gråtit ut lite, men jag var tvungen att rusa iväg för att hinna med bussen hem. Och den historian tänker jag inte ta upp! Jag kan berätta att busschaffisen inte såg mig när jag skulle kliva på efter att jag hade sprungit till hållplatsen, så han stänger dörren så jag kläms. Men han öppnade den lika snabbt som han stängde den tack och lov! Lite pinsamt när bussen var full med människor som glodde...

Ikväll hade jag planerat att gå och sova tidigt efter att jag har kollat på några vänner avsnitt. Jag ska upp tidigt imorgon eftersom jag ska till tandläkaren. Det känns som om att jag ränner där ganska ofta nu för tiden, men shit the same. Blir ju bra!
Men nu vart inte mina planer som planerat. Fick annat att göra! 

Nej nu ska jag titta på vänner. Så bra och spännande! ♥

Förresten, idag släpps biljetterna till Takida och Roxette. Takida ska vara förband till Roxette, för Roxette ska ha två spelningar här i Sundsvall. Andra dagen med The baseballs. Jag tror en biljett gick på 290 kr. Jag ska ha en biljett!






Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0