20 Maj 2010

Morsning morsning! Är allt bra idag? Men mig är det ganska bra. Har bara ont i huvudet och är jäkligt trött!
För en stund sedan gick det åska. Första åskan i år för mig :'D. Dock tyckte jag att det var lite läskigt.. Jag skulle aldrig ha sett 2012.
Jag hade lagt mig ner och slöt ögonen för att vila ett tag, och rätt som det var så small det till jädraranama! Jag satte mig upp fortare än blixten och trodde att jag hade skitit knäck. Samtidigt så tänkte jag ''Nu går jorden under, nu går jorden under, nu går jorden under...''. Jag ska aldrig mer se en sådan film som 2012 igen! :-(

Idag har det varit en helt okej skoldag. Började med att ha idrott då vi skulle öva HRL och sedan en "promenad" som betyder att sitta ute i solen och titta på Takidas Live DVD från en spelning de hade på Hovet i Novembras förra året. *Måste ha*!
Sedan var det dags för Svenska då vi fortsatte att skriva på våra raporter tills det vart lunch och slutade.

That's it! Nu ska jag titta på vänner och sedan göra fysövningar. Puss! ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Du skulle kanske inte sett filmen då Jessica. ;) För visst vad det du som älskade när det åskade? :)

2010-05-21 @ 17:25:24
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0