18 Maj 2010

Det är riktigt underbart att det bara är ett 20 tal dagar kvar (med helg) kvar tills sommarlov! Det ska göras mycket i sommar som bland annat att fira Sandras födelsedag den 26 Juni, cruising, gatufesten, fylla år, sommarjobba, sol & bada, var mycket i Brunflo och sedan i Augusti så kanske jag åker till Göteborg igen, och då är det Malin som åker med mig. Denna sommar kommer att vara grym! Hoppas bara att det kommer att vara mycket finväder. Och mycket åskväder såklart!.. :-D

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att ha varit i skolan och haft datakunskap och medieproduktion. Flams och skratt är något som händer varje dag, men idag var det ännu mer.. Haha :'-) Jag gillar verkligen mitt sällskap i skolan med Amanda, Zoofie, Ida och Julia. ♥

Jag ska nog hoppa in i duschen. Sitter på golvet just nu efter att ha gjort 105 situps *stolt*, och en massa andra fysövningar från mitt träningsprogram. Dock har jag ändrat lite i det för det som jag hade innan var så tråkigt och jag orkade verkligen inte..
Imorgon är det jag som går ut och powerwalkar! Bara det inte regnar...

Nej men det var väl allt för idag då antar jag. Godnatt! ♥

Es is bald meine. Syster ska bara skicka den så fort hon har ett kuvert :-)


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

Sv;Går det inte att få fram en slant på nåt sätt?:( sista gfesten!! :( <3<3<3

2010-05-19 @ 17:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0