Utmanad av Olivia Lindqvist

Kopiera utmaningen på din blogg.
Länka till personen som gett dig utmaningen.
Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
Välja andra bloggare som du vill utmana.
Länka till deras bloggar.

Jag fick utmaningen från Olivia Nu ska jag alltså berätta 7 fakta om mig själv.

  • Jag verkligen hatar fjärilar. Det är så fruktansvärt äckligt när de håller på att fladdra en upp i ansiktet D:
  • Jag vill spy på snön som faller ute nu.
  • Jag kan gråta väldigt lätt. Tittar jag på något program som tex. Extreme home makeover så blir jag alltid rörd i slutet och då gråter jag. Jag blir så glad när jag ser andras glädje.
  • Jag läser alltid Kenzas blogg.
  • Började lyssna på Tokio hotel år 2007 och har velat sett dem sedan dess. Trodde aldrig någonsin att jag skulle få se dem live.
  • Jag drömmer ofta mardrömmar.
  • Jag verkligen hatar '':P'' gubben!

Jag utmanar

Amanda & Helena


Yeah, that's me


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0