The night before the big day

Sitter nu och målar naglarna. Jag har packat det som jag ska ha med mig, kameran är på laddning, kläderna jag ska ha imorgon är framplockad och tagit fram signerings föremål dvs. en affisch.
Nu ska jag bara måla klart mina naglar, borsta tänderna, sitta och nervösa, lägga mig och läsa, ligga och vara nervös...*pling* där ringde min väckarklocka. Jag antar att jag inte kommer att få många timmars sömn inatt eller någon sömn alls, har ställt klockan på halv 4 inatt. Men vad gör man inte för att få träffa sina idoler?

Jag kommer att blogga mer på fredag. Då skriver jag om hur kvällen var, jag lägger upp filmer och bilder. Ha det så bra. Godnatt ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0