Sov gott!

Ligger i min säng och diggar Rolandz. Haha, Robert Gustafsson ♥
Mina ögon vill bara fara igen så jag tänker inte sitta och motarbeta dem längre så jag tänker nu gå och tvätta ansiktet och borsta tänderna innan jag kryper ner i min sköna varma säng.
Michaela gick hem runt halv 11 efter att vi har ätit choklad och fruktsallad. Vi satt och kollade i skolkatalogen och pratade hela kvällen. Vi har ju inte träffats sedan innan jul så då blir det ju mycket att prata om, hehe.

Godnatt. Pussar! ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Jag gillar dina tandborts-tips! Underbart med bilder, nu kanske man kan lära sig osså! Hihih ;) Du är så fin Jessica!

2010-03-23 @ 19:09:16
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0