Skola och sedan shopping runda med Amanda och Sandra

Skönt med sovmorgon som bara den! Men jag är lika trött som vanligt.. Vaknade och klev upp halv 10 imorse och skyndade mig sedan iväg till tåget som var 20 min försenat så det kom inte förens 11:25 så jag kom bara några minuter försent till matten, men min mattelärare märkte ingenting.
Efter matten skulle jag, Ida och Tobbe redovisa vårat arbete om Pressetiska regler. Jag hade glömt att skriva om det jag skulle säga i powerpoint, men annars gick det väl helt okej. Får se vad Mats tycker.
Vi fick sluta tidigare och när vi kommer och går mot skåpen ser vi Sandra sitta där och väntar. Haha, den söta tösen slutade vid 11 men stannade kvar för att hon ville gå och shoppa med mig och Amanda efter skolan. :'-)

Idag kom jag hem med den snygga jackan jag gått och dregglat efter nu ett tag, ett jätte sött linne från H&M och en ny concealer. Nog fan har jag blivit fattigare..

Kalla mig ''Sir Jessica'' hädanefter och säg ''Yes sir''!




Jordgubbslisa :3



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: helena

Köp en till mig med!!!!

2010-04-06 @ 15:00:34
URL: http://zoohna.blogg.se/
Postat av: helena

Köp en till mig med!!!!

2010-04-06 @ 22:16:10
URL: http://zoohna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0