Medieproduktion i skolan just nu

Medieproduktionen var inte lika rolig idag. Vi har börjat på något nytt och idag skulle vi skriva ett eget film manus. Vilken tur jag har som har världens dåligaste fantasi. Jag har iallafall skrivit 2 scener så jag får klura ut lite mer om vad min ''film'' ska handla om. Vi kommer dock inte att göra en film av det. Tack och lov!

Vi slutar om ca 40 minuter och efter skolan ska jag och Ida sitta och förbereda oss lite på vårat arbete om Pressetiska regler som vi ska redovisa imorgon. Så, jag kommer inte att komma hem förens vid halv 6 ikväll. Väldigt skönt att jag har sovmorgon till 12 imorgon eftersom jag inte har engelska. (Hihih)

Vi får även påsklov på torsdag efter att vi har kollat på 3ornas projekt. I vanliga fall slutar vi 11 på torsdagarna men denna torsdag får vi sluta klockan 2. Så typiskt! På kvällen/natten blir det i alla fall Gfesten i Hudiksvall med Amanda och Sandra. Det kommer att bli så kul!

På fredag åker jag till Brunflo och stannar där hela lovet. Hoppas jag hinner göra mycket med allihop. Det ska bli så kul att träffa alla igen. Synd att resan till Hoting vart inställd. Jag ville så gärna träffa dem :-(

3 doors down. Örongodis!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0