Lördag ♥

Woho! Idag är det lördag och det är den bästa dagen på hela veckan. Synd att det inte är fint väder så man kan vara ute, men det regnar och det är bra. Då regnar ju snön bort :-)

Igår var jag som sagt sjukt trött! Lade mig och sov klockan 10 igår och drömde ganska konstiga drömmar. Jag drömde om bland annat Tokio hotel, Takida, gammelmomma och spöken.
Tokio hotel skulle spela på storsjöyran och innan de kom ut för att spela på scen så spelade Takida på gatan?! Tokio hotel hann aldrig komma ut på scen för konserten var tydligen slut så vi såg dem gå mot någon slags missionkyrka där de skulle bo. Så jag och någon till jag tror var Amanda smög efter och satte oss på undervåningen och lyssnade från trappen när de gick och pratade på övervåningen.
De hade lämnat kvar sina jackor i trappen så jag och Amanda började rota i dem tills en vakt kom och hämtade dem och sa att vi fick komma upp på övervåningen. Där uppe var det som en Meet and Greet så det var fler ungdomar där.
Sedan började jag helt plötsligt drömma om att jag, momma och Veronica åkte till gammelmomma. Vi var där inne i hennes hus som inte alls liknade det som hon har. Jag är säker på att jag har drömt om det här huset förut.. Men det var jätte stort, som ett vandrarhem. Där inne spökade det och var gamla möbler och en massa gammeldags saker. I drömmen hade gammelmomma inte varit på övervåningen på flera år och helt plötsligt springer hon upp för trappen så jag, momma och Veronica springer efter. Där uppe hittade jag en krona som jag visade för antingen momma eller Veronica. Helt plötsligt började ett piano spela helt av sig själv och bakom oss stod det en flicka så jag och Veronica sprang ut från huset och såg sedan flickan stå och kolla ut från ett fönster ner på oss när vi stod på gården.
Sedan kom AnnMarie in och väkte mig och frågade hur jag mådde, klockan 8 på morgonen... Kunde hon inte ha väntat tills jag hade vaknat? Jag hade ont i huvudet igår så hon var rädd att jag höll på att bli sjuk.

Nåja, självklart kunde jag inte somna om så efter några försök bestämde jag mig för att gå ner och äta lite frukost och sedan kolla lite på några Vänner avsnitt på datorn.
Just nu är jag jätte trött och funderar på att lägga mig och ta en tupplur.

Ikväll blir det att träffa min fru som jag inte
har en aning om vad vi ska göra. Men vi kommer alltid på något :-)


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Du har då verkligen helt otroliga drömmar Jessica, har ju hört en del! ;) Men ibland kan det då bli bara tok, hihih. :)

2010-03-28 @ 21:44:39
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0