Kl 18:00 ♥

Är nu hemma helt ensam. Lika bra det så slipper AnnMarie, Bosse och Backary störa sig på mitt lyckorus som far igenom mig nu. Fick för en liten stund sedan ett sms om mer information om morgondagen. Vi ska träffa bandet klockan 18:00 imorgon så vi ska hålla oss vid globen den tiden. Seriöst. Jag kan inte fatta att jag vann tävlingen och att jag äntligen ska få träffa dem.. Jag kan bara inte fatta det.

Började dagen med att försova mig riktigt ordentligt. Vaknade halv 9 och min buss går 9 + att jag är tvungen att gå en omväg för att ta mig till bussen pga. all snö. Så jag måste gå minst kvart i.
Så det var bara till att flyga upp ur sängen, sminka sig, fixa håret till en kaluffs och sedan bara springa iväg.
Jag tänkte köpa frukost på skolan men bara just därför var caféteria-tanten sjuk så jag fick vänta tills lunch.

♥ Jag just nu!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0