Hos far mi

Just nu sitter jag hos pappa och har precis druckit upp en kopp med cappuccino. Mina älsklingar Kickan och Killen var lika glad som vanligt över att jag kom så jag kan inte låta bli att krama och pussa på dem. Hehe.
Klev upp tidigt idag för att åka in till gregoriemarknaden med Malin. Fanns dock inget spännande så vi gick upp till stan istället. Vi stod en stund och funderade på att åka lite häst och släde men ändrade oss genast när de sa att dem åkte igenom stan, så vi kände oss inte för att skämma ut oss ;-).
Vi tog oss en fika och sedan kollade vi runt i en massa affärer.

Lägger upp bilder på det jag köpte senare, för nu ska vi äta :-) ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0