Hemma i lilla Gnarp igen

Ja, nu är jag hemma i Gnarp igen. Kändes så otroligt skönt när solen sken och jag såg hur mycket snö som har smält under veckan jag varit borta. Sommaren är på gång!

Just nu sitter jag i min säng med alla mina kläder jag hade med mig till momma omkring mig. Jag tänkte ta tag i dem och sedan lägga mig och läsa lite engelska.
Det är söndag idag och det betyder ångest. Jag får alltid ångest på söndagarna eftersom imorgon börjar en ny kämpig vecka med en massa skoluppgifter och en massa tråkiga lektioner, och denna vecka har vi mycket att göra.

Sov hos Malin natten som var. Igår kväll var vi på Alice i underlandet och jag vart lite besviken. Tokio hotels låt var ju inte alls med i filmen och jag satt bara och väntade på att den skulle börja spelas men ikke! Vi kollade sedan på google och då stod det bara att Tokio hotel och den där Kerli hade bara blivit inspirerad av filmen så det var därför de gjorde låten. Hmpf, skulle ha läst på innan jag såg filmen. Men övrigt tyckte jag filmen var väldigt bra. :-)
När jag och Malin hade sett klart på filmen kom min snälla pappa och hämtade oss. Vi åkte hem till Malin och bara satt vid våra datorer tills klockan vart väldigt mycket. Vi lade oss och kollade på The notebook och sedan somnade vi. Vaknade dock under natten och skulle vända på mig. Rätt som det är lägger Malin armen om mig så jag sa åt henne att ta bort den och då ligger hon bara och flinar mot mig. Hahaha, hon är så jävla rolig när hon sover. Speciellt när hon erkänner att hon tycker bajs är gott ;-)

Idag klev vi upp tidigt och gick ned till momma så jag packade klart väskan och åt lite. Jag och Malin gick sedan till pappa där han och Malin satt och visade hur duktiga de var med att klura ut såna där kuber man vrider så man ska få alla färger på en sida. Under den tiden låg jag på golvet och gosade med mina älsklingar, Kickan och Killen. Killen var ju så himla söt. Jag låg först och gosade med Kickan och när han såg det så kom han och tog hennes plats och lade sig bredvid mig i min famn, min fina lilla vovve!

♥ Lillmattes älskling!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0