Härliga lördag!

Fint väder, solen skiner och det är 7+ ute. Okej, just nu är solen i moln men jag hoppas den kommer fram snart  igen och smälter bort all snö! :)
Idag har jag inte gjort ett skit förutom att kolla på lite avsnitt från första vänner säsongen. Haha, älskar verkligen den serien!
Jag hade lite tråkigt alldeles nyss så jag tog kort på alla mina kort som är framme i mitt rum. Hehe, ingen aning om varför men jag gjorde så :-).

Ikväll ska jag äntligen träffa Michaela. Vi har inte träffats någon gång detta år så det är verkligen på tiden att träffas ikväll. Ja, känner jag henne och mig rätt så blir det godis-shopping på Ica och sedan en film och en massa prat. Mysig tjej!

Igår kväll kom mina stjärnor hem till mig, Amanda och Sandra. Haha, Amanda kom först och hon trodde inte att jag hörde när hon kom så hon tänkte slänga upp min dörr och skrämma mig men det var då allt jag som lyckades skrämma henne istället. Jag stod alldeles vid dörröppningen när hon kom, haha. En riktig lurifax jag!
En kort stund efter kom Sandra. Amanda sprang in och gömde sig inne i förrådet som är i mitt rum, och sitter där en liten stund efter att Sandra hade kommit. Tillslut så smäller hon upp dörren och ropar någon ting. Hahah, åh fy fan vad Sandra skvatt till. Det såg så himla roligt ut :').
Vi kollade på några vänner avsnitt och sedan låg vi mest och pratade tills Amanda kom med idén att sminka Sandra. Och sminkningen vart inte seriös, blå ögonskugga ända upp till ögonbrynen, läppglans och en förjävla brun solpuder jag kletade på med fingrarna.
Amanda klädde vi på en massa olika kläder så hon fick en riktigt stilig outfit.
Amanda och Sandra tyckte de skulle göra någonting med mig oxå så de fick fixa mitt hår till en riktigt fin frisyr! Hehe, ja vi är mogen!
Runt 00:00 gick de hem och jag lade mig nästan direkt och sov.

Konfirmations-armbandet och en reflex fick bla. smycka håret!



Är det inte fint då? Amanda och Sandra borde få pris för det här.





Hehe, här kommer även bilderna på bilderna jag knäppte, knäppa jag ;-)


Fina Killen som valpis.


Momma, mamma och jag i Hölick för flera år sedan.


♥ En bild på mamma och mig. Dock ser jag ut som världens gris på denna bild.



♥ Lite bilder på Fredrik, Malin, Killen, Veronica, Amanda, Elin och halva Dianas huvud.


♥ Diana, Helena, Fredrik, Veronica och Mikael.


Bild på mig, Amanda, Nina och Sandra.
Tidningsbild sen jag vann nobelpriset.
En söt hälsning från momma och från Sandra.
Tokio hotel broschyr av nå slag.



♥ Tokio hotel och Takida biljett.
Mammas minnesord.
Bild på momma.
Bild på Helena och Theo.



♥ Familjebild på mamma, Helena, Niklas, Pappa och mig.
Även 2 fula skolbilder på mig när jag gick i 4an och 6an.



Mamma och jag.


♥ Kortet när jag åkte Baldern på Liseberg med Stefan, Ville, Sandra, Amanda och Oliver.



♥ Valpbilder på Killen.


♥ Mina fina almanackor på Bill och den andra på Bill och Tom.


Denna ska jag rama in och hänga upp såfort jag köpt ram.
Deras autografer :')



♥ Samma sak med denna, ska hända upp såfort jag köpt ram :-)




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Elin

haha snygg jag var på den bilden!



kan vi inte ses nån dag gumman? :D <3

2010-03-22 @ 22:54:53
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0