Hallå där!

Jag har just stått och rotat i garderoben. Det är dock inte så mycket kläder kvar eftersom jag har rensat ur alla vinterkläder, dvs. tjocka kläder som jag inte kommer att använda någe mer innan höst. Så det blir till att fylla på med lite sommarkläder när jag har råd ^^. I alla fall fick jag syn på mina jeans skjortor som är efter mamma. Hon hade dem när jag var liten osv så jag tänkte ha en av dem imorgon. De är faktiskt jäkligt snygga! :-)
Så då var ju det mysteriumet löst.. Ja, vad jag ska ha för kläder imorgon.

Åh, precis nu började Takidas låt Reason to cry, spelas på spotify. Jag älskar verkligen den låten.
Tänker på mamma varje gång jag hör den.
All I want
All I need
Is to make you breathe
All that I want
All that I need
Is to make you breathe

Yeah you failed somehow
But I know that you tried

And you're not coming back
I got a reason to cry




Jag skämms verkligen över att lägga ut denna bild på Internet när jag
gör denna sär-ställningen. Men vad fan.. Ni ska ju kolla på skjortan ju! :-)



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Sjukt snygg skjorta :)

2010-03-30 @ 14:00:26
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0