Godnatt underbara dag!

Nej nu är det så att jag har insett att jag verkligen borde sova. Kom på nu ikväll när jag kom hem från dansen att jag var tvungen att skriva klart min saga som jag ska lämna in imorgon, så nu är den färdigskriven.

Denna dag har varit en riktig super dag. Det har bara hänt bra saker, förutom när jag och Sandra klunsade i våra huvudar i varandra. Haha.

Imorgon ska jag öva in lite engelska fraser. Dock kommer de att försvinna ur mitt huvud på torsdag när kliver in i samma rum som mina idoler, Tokio hotel. Jag kommer att göra bort mig, råka låta som en gris när jag skrattar, kommer snubbla när vi kommer in, jag kommer inte kunna sluta skratta, tårarna kommer att spruta, jag kommer säkert få en dålig mage så jag råkar lägga världens jävla äggmök.
Killarna kommer att sitta och skämmas för mig D:. Nej sådär får jag baskemig inte tänka! Det kommer att gå bra, som fan!!!!

♥ Jag och grabbarna.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0