Friluftsdag och blötnissar!

Vilken rolig och blöt dag.
Idag skulle alla NTIare ha friluftsdag och jag, Amanda, Ida och Zoofie åkte pulka med några andra i Sidsjön. Hehe, vi hade lite problem med vart vi skulle kliva av bussen och vart vi sedan skulle gå efter vi hade klivit av den. Men lyckligtvis som vi fram och började åka lite säck och pulka i backen. Tråkigt nog så snöade det blötsnö så vi vart då allt några blötnissar sedan.
Vi fick lunch och sedan hade vi en liten ''turnering'' enligt den nya bildläraren på skolan. Vi skulle tävla och se vem som kom ner för backen först och sedan komma vidare till final, vilket jag inte gjorde. Hehe.. Nåja, sedan fick vi stå och vänta på bussen i kanske 40 min. Jag var sjukt kissnödig och det snöade hur mycket som helst. Fick sedan gå på toa på skolan och sedan sitta och vänta på att bussen gick i ca en och en halvtimma själv.

Ikväll har jag inte gjort så mycket. Har försökt tränat in lite så det ska gå lite lättare att redovisa Pressetiska regler imorgon tillsammans med Ida och Tobias. Redovisningen ska ta 20 minuter och vi ska sedan stå och diskutera den med klassen. In my ass att det kommer att ta 20 minuter för oss, att jag inte kommer att stå och göra bort mig totalt, att vi inte kommer att tappa bort oss, att vi inte kommer att på IG på hela uppgiften och att det kommer att gå bra. Vi gör ett försök så får vi se sedan hur det går!

Jag pratade lite på msn med Helena, tjejen som jag och Matilda träffade när vi var på Tokio hotels konsert, hon som smet in och träffade killarna tillsammans med oss (men vi smet ju inte in). Haha. Hon hade även två bilder på oss när vi är framme och ska ta bilder med dem, så hon skickade dem till mig. Hihihihihihi!





Sedan hittade jag Susanne på facebook, som vann samma tävling som mig. Hon hade också en film på träffen och där filmas jag och Matilda ännu mer. Hahaha, asså.. Jag gör något jävla konstigt med huvudet när de var och signera och sedan när vi ska gå fram och ta kort går jag som en jävla kanin. Det skulle inte förvåna mig om det var någon som kom fram till mig och ville bjuda på morötter!
Iallafall, Susanne skulle skicka videon till mig så jag får höra med henne om jag får lägga upp den på youtube och då kan jag lägga in den här på bloggen, för er som vill se då! ^^

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: far din

har du inte sett hur Bill gick fram till dej,snacka om kanin

2010-03-26 @ 13:47:23
Postat av: jag igen

han kanske inte gick som en kanin utan han vart väl darrig i benen när han såg dej

2010-03-27 @ 10:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0