Bilder ♥

Nu laddar jag upp bilder sedan i torsdags :-)

Var så fruktansvärt nervös. På den här bilden kommer killarna in. Bill var först.


Bill, my man.


Mirre


Kenza


Vaktisen tog en bild på oss. Hon i rosa hår var dum, nöp mig på armen.
Jag, tjejen vi träffade som heter Helena och Matilda :-)




Tom och Georg


Tom


Tom


Georg


Bill


Tom och Georg





Bill


Mums




























Gustav


Gustav





Gud vad jag dog när vi stod inne i rummet efter vi hade fått våra saker signerade och tagit bild med dem. Jag kunde inte sluta glo på Bill och rätt som det var vänder han sig om och ler mot mig. HWIHWIHHWI. Matilda såg allt!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0