7 Mars 2010

Orkar inte skriva blogg idag så jag gör en lista istället ^^.

Dagens humör: Glad
Dagens mående: Bra
Dagens borde: Öhm.. inte köpt min godispåse D:
Dagens frisyr: Utsläppt med luggen uppsatt med rosett.
Dagens smink: Mascara.
Dagens klädsel: Jeans, linne och en ny grå tröja jag köpte i stockholm.
Dagens planer: Har varit på affärn med momma så jag ska gå till pappa sedan efter jag ätit.
Dagens fundering: Massor.
Dagens beroende: Tokio hotel vidoerna sedan konserten :')
Dagens tråkigaste: Leta tvättstugetid.
Dagens längtan: Längtar tillbaka till när jag stod där och skulle ta bild med grabbarna, jag och Matilda. När jag höll i Bill :-)
Dagens superlängtan: Sommar för fan!
Dagens tidning: LT
Dagens låt: Secondhand Serenade - Why

♥ 4/3 - 10. Den dagen kommer att finnas i mitt hjärta och hjärna resten av mitt liv.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0