6 Mars 2010

Det vart tyvärr ingen bloggning igår. Jag kom hem vid 7 och då skulle jag packa upp, ringa några samtal och sedan vänta på att Amanda och Sandra skulle komma vid 8. De gick hem runt 12 inatt så jag satte mig och kollade igenom mina bilder och filmer sedan konserten och träffen med Tokio Hotel, och sedan lade jag mig och sov.

Om det bara finns ord som kan säga hur jävla lycklig jag är som har fått träffat mina största idoler som jag har vetat att det har varit nästan omöjligt för mig att få träffa dem.

Jag berättar nu lite om torsdagen.
Runt 3 kom vi till lägenheten som vi skulle bo i (jag, Matilda och hennes mamma Janette) efter att vi hade åkt buss sedan 6 på morgonen och ätit på någon slags kinaresturang och kollat lite på stan. Vi lämnade våra väskor och gick sedan ner till stan igen och tog tunnelbanan till Globen.
Herre gud alltså, kön var ju hur lång som helst och de som var längst fram hade suttit och köat sedan 7 på morgonen. Det blåste svinkallt och det snöade.
Vi gick in på McDonalds för att värma oss, där inne står Kenza och Mirre med några av deras kompisar som sedan gick.
När klockan började närma sig halv 6 gick jag och Matilda till ingånen dit vi skulle gå in. Där stod Kenza och Mirre igen och väntade på insläpp. Vi träffade en tjej som stod en bit bort. Hon hade rest hela vägen från Estland helt ensam för att gå på konserten. Hon skulle sedan vidare till Finland för att se konserten där. Tuff brud måste jag säga. Hon kunde inte svenska så hon pratade engelska med oss.
När det äntligen var dags för insläppet så stod vi där inne och var så himla nervösa. Jag trodde själv att jag skulle tuppa av i vilken sekund som helst. Hon som hade tävlingen kom dit och hade ett litet ''upprop'' och sedan gick vi iväg in i ett rum.
Efter nån minut kommer Bill in och resten av killarna efter. Jag trodde jag skulle tappa hakan. Bill var så lång, så smal, så snygg.. så..mums!
Vi var ca 6 stycken som hade vunnit olika tävlingar om att träffa Tokio Hotel. Alla hade tagit med sig en kompis förutom en.
Killarna kommer fram till mig och Matilda och börjar signera. Jag var helt stum, jag fick inte fram ett enda ord till någon förutom ''Yes, this one to'' till Bill. Jag som skulle säga ''I am so happy that i finaly met you''
Jag fick min affisch signerad och en tröja signerad av Bill. Jag glömde lämna fram den till de andra när de kom och skulle signera. Jag stod där och fattade inte att de stod där framför mig.
När de hade gått runt till alla så ställde de sig på rad så man fick gå fram och ta en bild med dem. Jag hade ju SÅKLART fel inställning i kameran så bilden vart suddig.
När alla hade tagit en bild så tackade killarna för sig och gick iväg. Vi fick gå inne vägen och ta platser i globen. Vi hamnade näst längst fram, det stod 2 tjejer där redan så vi fick stå bakom dem under konserten.
Konserten skulle börja halv 8 men började istället kvart över 9 eftersom det var något fel. -Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Hehe. Jag var så trött, hungrig, trött i benen, kissnödig och ont i ryggen innan de började. Jag hade bara sovit i nästan 3 timmar på natten, hade inte ätit något sedan 12 på dagen, hade sprungit på stan så jag hade ont i benen och fötterna och jag fick så ont i ryggen när vi bara stod där och väntade. Men tillslut kom de ut och allt gick så snabbt. Helt plötsligt var alla låtar spelade och konserten var slut. Men det är ju så, tiden går snabbt när man har kul, tråkigt nog. Men men, nästa gång de kommer hit till sverige ska vi åka igen har jag och Matilda bestämt! Då ska jag se till så att Zoofie hittar tävlingar som hon kan skicka till mig så jag kan vinna igen ;-).

När vi sedan skulle hem så tog vi en taxi. Haha, gissa vilka vi hamnade bakom då? Jo, Tokio hotel i deras limousine. Så vi for bakom den en stund tills de svängde av.. :<
Åååh. Jag är så glad. Jag är väldigt förvånad över att jag inte började grina, men jag var nära på att göra det ska jag säga. Haha!
Just ja! Gustav kom ner och slängde vatten ut i publiken, jag fick fulla ansiktet, i mitt öga och min tröja vart alldeles blöt. Flaskan slängde han ut så jag och några till fångade den. Vi var några stycken som drog i den så den vart till en korv sedan. Men iallafall, tillslut var det bara jag och en tjej till som drog och slet i flaskan. Hon hade tagit tag i den efter mig. Jag och Matilda drog i ena ändan och hon och hennes kompisar drog i andra. Jag fick så ont i händerna och hon nöp mig så hårt i handen att jag har ett gult sår på ''handknölen'' och jag har en liiten bula i handen. Haha, men jag har hållit i flaskan, så det är lugnt för mig ^^.

Bilder tänkte jag ladda upp sedan. Hinner inte nu, jag ska alldeles strax hoppa på bussen som ska ta mig till Brunflo. Där stannar jag över lovet. Vi hörs när jag kommer fram och då kommer det massvis med bra bilder. :-)

♥ Eftersom att vi inte fick krama dem eller pussa
på dem så greppade jag tag i Bill lite extra hårt här på bilden ;-)



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0