26 Mars 2010

Herre Gud vad trött jag är! Jag gör ju inget annat än att gäspa här. För mig blir det garanterat en tidig kväll, helt klart!

Idag har det varit skola, as always. Vi hade matte, mediekunskap och sedan medieproduktion då vi skulle göra ett CD omslag till en artist man fick välja bland.
For sedan hem med 14:20 bussen så jag var väl hemma något vid 15:10 då maten var serverad. Tacos ♥

Sedan har jag inte gjort ett skit. Bara kollat på vänner och gäspat här framför datorn. Jag funderar på att släcka ögonen en stund men då är jag rädd att jag inte kommer att kunna somna i natt. Nåja, en liten stund kan jag nog vara vaken och sedan kan jag natti natta! :-)

Zoofie tog med sig kameran igår på friluftsdagen så här kommer det lite bilder ;-)

♥ Här kommer racer Amanda!


rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrracer Jessica på en säck!


Ida, en riktig säck-åkare!


♥ Zoofie är också en racerflicka!


Slutar med en bild på mig och Amanda som är riktigt duktig på att åka pulka.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0