24 Mars 2010

Halloj!
Sitter och önskar att klockan ska ticka lite snabbare så den kan bli 9 någongång då det är Andra avenyn på tv:n. Det är veckans höjdpunkt!
Idag har det varit vanlig skoldag. Började med lite engelska då vi vart klar med vårat arbete, sedan matte då jag gjorde ett prov i alegbra/ekvationer. Dock är inte kapitlet klart men jag gjorde ett litet miniprov som gick ganska bra. Får se om Fredrik, min lärare med dålig andedräkt, tycker samma sak. Vi skulle egentligen ha mediekunskap sista timman men hade håltimma så jag och Ida satt och gjorde klart vårat och Tobbes arbete som ska redovisas på fredag.

Imorgon är det friluftsdag och då är jag i Sidsjön hela dagen och åker pulka. Jag har inte åkt pulka eller roat mig alls någon ting i snön denna vinter. Kan bero på att jag verkligen hatar snön. Nåja, imorgon kommer det iallafall att bli kul när man åker dit med Amanda, Ida, Zoofie och Julia, vilket vi alltid brukar ha. :-)

Okej, nu har det gått kanske 5 minuter sedan jag började skriva inlägget. Kan det inte gå liiiiite snabbare? please?

DAGENS FRÅGA:
Skulle ni vilja umgås med mig om jag såg ut sådär? (Hahah)

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Klart vi skulle vilja det Jessica^^ Vi bryr oss ju inte om hur du ser ut :'D Även om du hade varit skitful så hade vi tyckt om dig lika mycket :) haha ^^

2010-03-25 @ 18:07:27
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Amanda

HAHAHAHAHAHAH! Ja :3.

2010-03-25 @ 19:32:03
URL: http://amandamountainman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0