23 Mars 2010

Jag har hittat nytt ögon och örongodis, Adam Lambert. Riktigt bra och riktigt snygg!
Idag har det inte hänt så mycket. Första lektionen var datakunskap och sista var medieproduktion då jag och Amanda redovisade vårat flask-projekt. Så nu återstår det bara en redovisning på fredag som jag vet kommer att gå riktigt dåligt, och ännu en nästa vecka. Riktigt KUL!.. not..

Just nu tänkte jag kolla lite på Vänner och sedan försöka hitta lite mer om musik i Belize. Jag hatar verkligen engelska uppgifter, eller skoluppgifter över huvud taget! Skolan ska väl inte behöva följa med en hem efter en lång och tröttsam dag i skolan? Förbjud läxorna och ge ungdomarna fritid! när vi ändå hålle på så kan ni väl höja studiebidraget också?

Provade den läckra jackan jag lade upp för någon dag sedan. AAwh, jag är kär!


♥ Adam Lambert.




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0