2 Mars 2010 - Världens lycka!

Dagen började helt okej. Hade datakunskap första timman och sedan var det dags för lunch. Det var bara snuskmat så jag åt några melonbitar och tänkte köpa lite fil och flingor med sylt på skolan.
När jag kommit upp till skolan, går mot caféterian ringer min telefon. Jag svarar och det är en tjej som heter Sara som berättade att jag hade vunnit träffen med Tokio Hotel på torsdag.
Jag tog tag i Amanda och bara stod och gapa tills jag sprang iväg ut mot trappen och stod där skrattades och jag grät. Sedan kommer Amanda, Ida, Julia och Zoofie efter och bara skriker med mig så hon i luren var lite små döv. Jag trodde mitt hjärta skulle stanna när hon berättade att jag skulle träffa dem, att jag hade vunnit, att jag ska se dem, möta deras blickar, face to face..
Nog vart jag jävligt lycklig innan jul då jag fick höra att jag fick en Tokio hotel-konsert biljett till den 4 mars, men att de ringer och säger att jag hade vunnit tävlingen... det finns inte ord som kan beskriva min lycka!

Jag ska träffa mina abslout störta idoler på torsdag. Min högsta dröm går i uppfyllelse. Jag kan inte fatta det här.. Jag är så fruktansvärt lycklig!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0