18 Marsis 2010

Började dagen med lite innebandy i nordens kallaste idrottssal. Ja, det gick väl ganska bra egentligen. Fortsatte dagen med en onödig svenska lektion där vi gjorde vadå? Ida skrev lite vad man kan göra när man är nervös och sedan läste vi upp dem till våran lärare och sedan slutade vi. Hm..

Just nu ligger jag under en filt i min säng och har absolut ingenting att göra. Kollar lite på filmer från youtube bland annat från Tokio hotel konserten här i Stockholm och andra roliga man bara skrattar till. Kan lägga upp favoriterna ;-). Kolla på dem alla!


♥ Åh, jag skakar när jag kollar på denna. Det var två tjejer som
filmade hela träffen med Tokio hotel så jag och Matilda kom med. Herre gud, jag dör.



♥ Så härlig live, åh vad jag vill tillbaka.



Haha, har lagt upp den förut och jag gör det igen.
Haha, skrattar lika mycket varje gång jag ser den!



Asså vafan?! xD




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Moster

Åhh raring, jag sitter här helt tårögd efter att ha kollat på klippet flera gånger. Vilken lycka! jag förstår att du är världens lyckligaste. Enormt stort att få träffa sina stora idoler. Det här blir ju minst sagt ett minne för livet. Tycker det bara vara synd att ni inte ens fick chansen att krama dom men men man kan ju inte få allt ;)

2010-03-19 @ 18:59:11
URL: http://b3tty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0