17 Mars 2010

Oj oj vilken dålig uppdatering. Jag vet inte vad jag ska skriva i mina inlägg eftersom jag har ett sådant tråkigt liv och vill inte direkt tråka ut er. Dock är det bara ni vänner och familjen som läser min blogg, hehe.

Nåja, vad har hänt i Jessicas lilla händelserika dag idag då? - Ja, kan börja med att berätta att jag och Ida gick och skämde ut oss lite på stan och Birsta idag. Vi gick med en pengabössa och tiggde pengar eftersom vår skola har ''Baldone-dagen'' och alla på hela skolan ska samla in minst 100 kr till utvecklingsstörda i Baldone till ett dagscenter. Eftersom vi inte hittade något jobb att jobba på så fick vi gå runt och tigga lite.
Vi gick sedan från Birsta till Idas mammas jobb där vi sedan fick åka med henne tillbaka till stan igen. Eller ja, de släppte av mig där och sedan åkte Ida och hennes mamma hem.
Jag gick och kollade runt lite i butiker medan jag väntade på att bussen skulle gå och jag vart hemskt sugen på en jacka på H&M. Jag vill ju även ha jeans jackan från Gina tricot. Kanske blir båda någon gång framöver..?!

♥ Jackan från H&M. Riktigt läcker! 349:- (och det är även 100:- rabatt)

Jeansjacka från Gina 349:-



Det riktigt vattnas i munnen :3

Ikväll är det äntligen Andra avenyn. Säger bara ett ord: spännande!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: helena

men tönt! du har ju redan en sån jeansjacka!!! :P

2010-03-18 @ 21:26:51
URL: http://zoohna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0