10 Mars 2010

Hello!

Ledsen för en dålig uppdatering. Jag har inte orkat eller vetat vad jag ska skriva, så jag tänkte skriva lite nu om vad jag har gjort under de senaste dagarna.

Jag var och hälsade på pappa i söndags, åkte till Krokom och sedan kom Malin till mig i måndags, Malin kom till mig i tisdags och sedan kom Caroline. Vi gick på Ica och köpte godis (</3) och gick sedan till Malin och spelade tv spel.
Idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag har hjälpt momma lite i tvättstugan vilket jag snart ska gå ut och göra igen. Ikväll är det Andra avenyn så det längtar jag som satan efter.

Ja, det får räcka för idag. Ha det bra! ♥

Will you end the pain?
When I'm by your side
Will follow me into the night?
They're not gonna get us
We'll be alright.
And one day
The dark side will shine
For us!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0