1 Mars 2010

Huuu.. Jag sitter och är lagomt avundsjuk på bloggerskan Kenza... Hon och hennes vän Mirre ska följa med på Tokio Hotel tour. De ska även träffa killarna för 34567890 gången...
Men jag ska trots allt se dem på torsdag och det är jag hur jävla lycklig som helst över. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Hemskt väder ute! Är det inte nog med snö nu? Jag har tyckt att det har varit nog med snö sedan första snön kom.
Idag har det varit en skön dag. Matte första timman, svenska andra och svenska igen istället för engelska. Gick dock tidigare där ifrån för att min saga är alldeles strax klar och man fick gå om man var nästan klar med den. Jag kan säga att min saga är den töntigaste saga som finns och den sämsta! Jag kan säga 'Hello IG'!

Nej nu slänger jag upp en urskön låt och sedan ska jag... Öh, ja.. vad ska jag?

OneRepublic - All the right moves

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0