Wölölölölölölölö

Orkar inte vara så seriös idag, och jag kände att jag ville skriva sådär så då gjorde jag det. :-)

Ställde klockan på 10 idag för att inte sova bort all sol. Jag klev upp och gick ut och lade mig tills klockan vart halv 3 något så nu sitter jag här och ska alldeles strax äta. Bra det för min magen kurrar väldigt.
Ikväll har jag inget att göra.. Amanda är hos Fredrik sin, Sandra jobbar, Michaela är i delsbo... Jag då? Varför har inte jag pojkvänn, ett jobb eller kontakter i Delsbo? Som tröst börjar jag första dagen med mitt sommarjobb på måndag. Men jag vill inte prata eller läsa tidningen för alla gamlingar.. D':
Tja, det blir väl jag här helt ensam med den tråkig dator som man inte kan göra så mycket annat med än att slänga i väggen... Får se hur det blir med det.
Jag vill åka och bada, men inte självis :-(
Mina syskon, var är ni???? Kom hit och hitta på något med mig :'-(

Jag saknar er ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Du hade kunnat komma hit ju :'D haha.

Iofs så har syrran kastat ut mig ur lägenheten idag... Så... haha x'D

2010-06-29 @ 16:05:08
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-30 @ 11:33:02
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0