Remember me

Tjenamos! Ligger i min säng och jag just kikat på Remember me, fast utan svensk text, men det gick bra utan. Jag grät i början och som fan i slutet! Herre gud vilken bra och sorglig film. Ni som har sett den förstår vad jag menar! Haha, jag måste nog sitta instängd här tills svullnaden i ansiktet har gått ner. Vill inte visa mig såhär heller!

Ni undrar väl hur det var igår kväll? Jo det var hur kul och trevligt som helst hos Ida! Dock kom det inte så mycket folk som jag hade förväntat mig, utan det var bara jag, Amanda, Ida och Idas kompis Karolina.
Det kom även två till som var med i ungefär 20 min, men de åkte sedan igen.
Vi åt god mat, badade tunna och satt och pratade långt in i natten och åt chips tills vi blev riktigt trötta och lade oss för att sova. Jag kan säga att jag inte har sovit så himla bra i natt, somnade kanske riktigt vid halv 6 i morse och vaknade några gånger tills jag vaknade och inte kunde somna om igen runt 11.
Runt 1 klev vi alla upp och åt frukost och sedan vid 3 någon gång kom Amandas mamma och hämtade oss så vi åkte hem.

Jag ska nu gå ner och fika och sedan hoppa in i duschen. Kram!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Usch, jag ville vara där :( Saknar er ^^

2010-06-13 @ 14:51:24
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0