Odlar muskler jag!

Yes, nu sticker jag iväg och odlar muskler tillsammans med Malin. Vi ska träna bodypump styrka på Fristilen inne i stan. Jag som har världens jävla träningsvärk sedan i förrgår då vi också var och tränade. Det känns som om att jag har åkt skridskor och satt mig på isen i en jävla fart så jag var ett stort blåmärke på varsinn skinka.
Men det är bäst att träna när man har träningsvärk, för då tar det ju ännu bättre. Hihi!

Kill me!!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ♥ Linn

Eh, du. Jag hoppas du gör som vi bestämde (strunta i att jag gjorde det i min ensamhet. Alltså tog saken i egna händer och tog ett bestlut, fniss) men som sagt hoppas jag att du tränar åt mig med! Eller åtminstone peppar mig till lite! ;)

2010-06-19 @ 19:45:15
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0