Lever jag ens?

Oj oj oj, uppdatering på hög nivå märker jag! Men jag har inte haft någon lust att blogga sedan jag kom hit till Brunflo, men det kommer nog vända... så småning om.
Jag har inte gjort så jätte mycket under tiden jag varit här. Det gamla vanliga dvs. Stan, Malin, hälsa på lite hos pappa och jag har även kikat på min nya Tokio hotel Live DVD. Jag ryser och kan inte sluta le när jag tittar på den. Tack min kära pappa! ♥

Humhumhum... Kommer inte på så mycket att skriva, men ni vet att jag lever även fast jag inte bloggar. Vill passa på att umgås med mina nära och kära så mycket som möjligt innan jag åker här ifrån. Sedan kommer det dröja innan jag kommer tillbaka igen eftersom jag ska sommarjobba i tre veckor efter att jag har åkt här ifrån. Jag börjar dock inte jobba direkt när jag kommer hem, utan det är ungefär en vecka emellan.
Haha, jag gruvar mig. Känner mig inte för att mata gubbar och tanter, spela bingo eller sitta med dem hela dagarna. Tycker inte att det är så mycket betalt om man jämför med vad Malins Anton tjänar på en dag. 800 jävla spänn på bara några timmar, sick!!!

Ha det så bra. Ni vet som sagt att jag lever.
Lägger upp en underbar låt jag hörde på radion för en stund sedan. Hoho!

Elton John - Something about the way you look tonight

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0