Längtar till imorgon

Vet ni vilken jäkla längtan jag har tills imorgon? Imorgon åker jag till Brunflo och stannar där tills den 24e juni.
Det känns så skönt att få träffa momma, syskonen, pappa och framför allt Malin igen. Har ju längtat så in i nordens mycket!
Sandra gick för en liten stund sedan hem. Vi kikade på en film vi hittade på Voddler. Den var helt okej och riktigt jobbig. Panikfilm rättare sagt. Jag kommer inte ihåg vad filmen hette men den var spansk och ah, jobbig!
Det vart aldrig att vi såg Prinsessan och Grodan, vi kikade på filmer sedan vi hade dansuppvisningen och en massa gamla bilder på Sandras dator. Haha, lika roligt varenda gång.

Nej nu ska jag packa väskan. Ma höres!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ♥ Linn

Jag gillar denna bild tokmycket, men framförallt dig!

2010-06-16 @ 16:54:24
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0