Kräkas är inte min grejj precis!

Nej som sagt, det är verkligen inte min grejj!
Jag och Malin bakade cheesecake i går och under tiden vi väntade på att den skulle bli klar i frysen fick jag så fruktansvärt ont i magen och fick springa på toaletten ett antal gånger. Sedan började jag må jätte illa och testade att äta lite fil och flingor. När klockan var runt 1-2 i natt fick jag springa till toaletten för att spy.
Jag hatar att spy. Det gör ont i ryggen, det är hemskt när man inte får luft och man vill bara grina.
Sist jag spydde var när jag hade migrän år 2008, sedan har jag bara spytt när jag har blivit åksjuk osv.
För ungefär 10 år sedan hade jag magsjuka/var matförgiftad. Och det var en gång vad jag kan minnas i alla fall. Jag har alltid haft turen och varit den i familjen som sluppit magsjuka. Tack och lov för det!

I natt somnade jag runt 3. Vaknade igen vid halv 6 och gick upp för att dricka vatten. Sedan hade jag lite svårt att somna om eftersom jag mådde illa och magen gjorde ont. Så jag låg tills jag hörde att momma och Mikael hade vaknat och det var runt 7 eftersom Mikael skulle åka iväg för att sommarjobba.
Jag har typ bara legat i soffan, försökt sova och glott lite på tv. Har även försökt fått i mig lite morötter. Det var det enda som fanns hemma som inte äcklade mig.
Nu är jag som tur är inte illamående och har ont i magen. Just nu spränger mitt huvud och jag har feber. Kul.

Hehe, det vart ett litet tycka synd om mig inlägg. Ska nu lägga mig en stund igen. Ska även försöka stoppa något i magen. Den är helt tom.. Får rota lite i kylen om jag hittar något gott som inte äcklar mig.




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Stackarn :(

2010-06-23 @ 16:21:28
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: lovisa

fy vad jobbigt! krya! <3

2010-06-26 @ 01:46:22
URL: http://chaitjej.blogg.se/
Postat av: Anders J

Jag är glad att jag inte har gjort det sen 2 juni 1991.

2012-02-29 @ 00:55:34
URL: http://www.facebook.com/parfymtratten#!/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0