I'm gonna live forever

Kom för en liten stund sedan hem från Mellanfjärden där jag har tittat på Backens musikal, The Fame. (Backens är min gamla skola för er som inte visste). Teatern var sådär. Förstod inte handlingen så mycket.

Imorgon har jag sovmorgon till 12, så det blir till att ta 11:08 tåget in och ha en lektion och sedan åka hem. Tur det så slipper jag vara på skolan och se ut som en jäkla kräfta!
Det är hemskt och det gör ont, min jävla solbränna. Varför, varför skulle jag vara så korkad att glömma smörja in mig med solkräm innan? Varför? Dumsnut!




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Kom hit och limma då! ^^ haha ;)



Oj då :/ tyvärr kan jag inte föreställa mig hur det känns, jag bränner mig aldrig och blir aldrig röd^^ blir brun på en gång jag ^^ eller, jag ser röd ut just när jag sitter ute, men när jag kommer in är jag brun ^^

2010-06-02 @ 21:03:15
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0