Idag är det Groggis dag!

Som ni läste så är det Groggis dag idag. Min fina vän fyller hela 17 år idag och jag och Amanda ska sedan gå över och kasta lite presenter på henne och äta lite tårta. Det ska bli gott! :-)

Amanda kom över till mig igår kväll. Haha, tänker inte berätta så mycket men vi är då inte duktig på Italienska kan jag säga!! Halv 3 gick nattugglan hem och jag gick och lade mig och sov.

Nej nu ska jag ta och gå ut en sväng tänkte jag. Det är fint väder men det blåser väldigt mycket. Ska ta med mig kameran och se om jag kan ta några fina bilder. Har inte fotat på mer än ett år nu. Känns tomt!

Ma råkes!

En bild när Sandra fyllde år förra året.
Vi var på väg till Cruisingen här i Gnarp. Det var en riktigt rolig kväll. Haha!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Amanda

HAHAHAHAHA Carboa :'D

Vi borde flytta till Italien ;)

2010-06-26 @ 16:27:24
URL: http://amandamountainman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0