I väntan

I väntan på att Sandra ska komma över så skriver jag ett litet inlägg.
När Sandra har kommit så ska vi kika lite på film. Det blir en skräckis och sedan en liten Disneyfilm, Prinsessan och Grodan. Haha, vi är mogen på hög nivå! Men det får bli som en ''andas ut'' film efter att vi har sett klart på skräckisen ;-)

Idag har jag inte gjort ett skit! Lagt ner lite kläder jag inte kommer att använda nu i sommar i en kartong.
Vaknade runt 12 idag men låg kvar till 20 i 2 då jag tänkte äta lite frukost, men då står ju middagen serverad. Så det fick bli kött och potatis med sås och grönsaker till frukost.
Ibland äter vi tidigt när det inte är skola. Har ingen aning om varför faktiskt, men idag var det för att AnnMarie och Bosse skulle iväg på Bingo nu på eftermiddagen, så vi åt middag tidigare. Annars blir det väl mellan 3-5.

Nej jag ska nu springa över till Ica och köpa nå gotta innan jag dör. Det är riktigt hemskt att vara såhär godissugen!

Jag och Sandra på lyskvällen förra året.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: helena

mens brukar det kallas för när man har sånt godissug :P

2010-06-13 @ 20:54:59
URL: http://zoohna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0